16 Tips om Blijvend Af te Vallen

Een gezond gewicht behalen én behouden is geen tijdelijke actie. Dat is een proces waar je dagelijks mee bezig bent. Het voordeel is dat het steeds gemakkelijker gaat als je het langer doet. Dat is zo met alles wat je doet. Een activiteit die je vaak doet, gaat steeds beter en beter.

Dat is ook zo met afvallen. In het begin is het topsport. Het kost veel tijd en energie. Wat mag ik eten? Hoeveel mag ik eten? Wat is wel goed voor me en wat is niet goed voor me? Heb ik voldoende beweging gehad? Heb ik voldoende ontspanning gehad?

Met deze 16 tips help ik je stapje voor stapje je leefwijze te veranderen.

Hoe werkt het e-book?

  1. Lees het hele e-book rustig door
  2. Markeer daarna de stappen die al in jouw dagelijkse ritme horen
  3. De punten die overgebleven zijn, zijn de actiepunten
  4. Geef de actiepunten een nummer: nummer 1 pas je vanaf vandaag toe, nummer 2 pas je vanaf volgende week toe en met nummer 3 begin je de week erna

Deze acties zullen vaste gewoontes worden die bij jou horen en die leiden tot een gezond gewicht.

Ik wens je heel veel succes! Heb je vragen? Stuur me gerust een berichtje via het contactformulier.

Heb je meer hulp nodig? Volg dan mijn online videotraining “Hoe je in 5 Weken Leert Afvallen zonder Frustraties en Honger”.